Ünlü Oyun Geliştirici Josef Fares, "Split Fiction" ile Oyuncuları İki Farklı Evrene Yolculuğa Çıkarıyor
Hazelight Studios‘un kurucusu ve başarılı oyun tasarımcısı Josef Fares, yeni oyun projesi "Split Fiction" ile oyun dünyasını farklı bir deneyime davet ediyor. Fares, öncesinde Brothers: A Tale of Two Sons, A Way Out ve It Takes Two gibi başarılı oyunlarda ortaya koyduğu yaratıcı yapıyı, bu yeni oyunda da farklı bir bakış açısıyla sürdürüyor. Ancak "Split Fiction", önceki projelerinden hem görsel hem de tematik olarak ayrışan bir yapıda karşımıza çıkıyor.
Oyunun Öyküsü: "Split Fiction", iki yazar Mio ve Zoe‘nin hikayesiyle başlıyor. Rader Yayıncılık‘ta bulunan bir teknolojinin yol açtığı bir arıza, iki yazarın farklı evrenlere sürüklenmelerine neden oluyor. Zoe, karanlık bir bilim kurgu evrenine, Mio ise peri masalları ve büyü dolu fantastik bir dünyaya dalıyor. Oyuncular bu iki karakteri kontrol ederek, hem bilim kurgu, hem de fantastik unsurlar arasında geçiş yapan, aksiyonla dolu bir yolculuğa çıkıyorlar.
Görsel ve Oyun Mekaniği: "Split Fiction", görsel anlamda It Takes Two‘dan farklı bir anlayışa sahip. Öncekine göre daha gerçekçi ve detaylı bir oyun dünyası ile oyun deneyimini zenginleştiriyor. Klasik oyun mekanikleri olan aksiyon, platform ve dövüş, hikaye boyunca farklı görevlerle destekleniyor. Fares, oyuncuların bu özgün görevleri ve farklı senaryoları keşfetmelerini amaçlıyor. Özellikle uçan domuzlar ve devasa fantastik yaratıklar gibi sürpriz içerikler, oyun deneyimini hareketlendirmek için planlanmış.
Yeni Bir Dönem: "Split Fiction", hem görsel sunumu hem de hikaye anlatımı bakımından Josef Fares‘in kariyerinde yeni bir döneme işaret ediyor. Oyuncuları heyecanlandırmak ve yeni bir evren sunmak adına önemli bir çaba ve yenilikçi bir anlayış gözüküyor.